عالمی: استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنیدبا تسکر از سایت ورزش3.
بازدید : 187
نویسنده : m.k.sh

به گزارش ورزش 11، ایمان عالمی در مورد عملکرد استقلال در این فصل گفت: استقلال برخلاف سال‌های گذشته در این فصل برای تمرینات آماده‌سازی فرصت مناسبی در اختیار داشت و توانست تیم خوبی را جمع کند. این تیم جزو تیم‌هایی بود که زود کارش را شروع کرد و مسابقات ملی هم در کار نبود که بازیکنان استقلال در ابتدای فصل دور از تمرینات باشگاهی باشند.

وی ادامه داد: استقلال قرعه خوبی هم داشت و این باعث شد تا در ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیرد.این درست است که استقلال در برخی از بازی‌ها با مشکل مواجه شد ولی در مجموع این تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و نتایج خوبی هم کسب کرده است. برخلاف سال قبل دیگر شش، هفت بازیکن از این تیم به تیم ملی دعوت نمی‌شوند و این موضوع هم کار استقلال را آسان کرده است.

عالمی تاکید کرد: استقلال امسال با این بازیکنانی که در اختیار دارد شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت. آنها انسجام تیمی خوبی دارند و امیدوارم با حمایت هواداران موفق باشند.



:: موضوعات مرتبط: فوتبال , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: