یورنته: می خواهم با سویا موفق شوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنیدبا تسکر از سایت ورزش3.
بازدید : 182
نویسنده : m.k.sh

 

فرناندو یورنته

 
اختصاصی | یورنته ابتدای فصل، ایتالیا را به مقصد اسپانیا و تیم سویا ترک کرد و در روزهای اخیر مذاکراتش برای پیوستن به رئال مادرید بر سر زبان ها افتاده است.

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، فرناندو یورنته دو فصل خوب را در یوونتوس سپری کرد و ابتدای فصل جاری تورین را به مقصد سویل ترک کرد و پیراهن تیم سویا را بر تن کرد.

 

در مدتی که در ترکیب اونای امری بازی کرده صحبت هایی مبنی بر انتقال وی به باشگاه اتلتیک بیلبائو، جایی که از آن در فوتبال مطرح شده است به گوش رسید، اما با توجه به مصدومیت بنزما و نداشتن یک مهاجم هدف جایگزین برای او در رئال مادرید، انتقال یورنته به سانتیاگو برنابئو هم بر سر زبان ها افتاده است.

 

وی در مصاحبه با مارکا گفت:

مادرید؟ نمی دانم؛ اگر می خواستم به پایتخت بروم، چرا اینجا (سویا) را برگزیدم؟ من در سویا بازی می کنم، برای تیم اونای امری.

 

امری مربی فوق العاده ایست، همه بازیکنان دوستش دارند و من نیز از فوتبال بازی کردن در اینجا لذت می برم. سویا بهترین انتخابی بود که اول فصل می توانستم داشته باشم.

 

سویا باشگاهی بزرگ است که در سال های اخیر خیلی رشد کرده است. من در اسپانیا به هیچ عنوانی نرسیده ام و حالا می خواهم با سویا به عناوین مهم دست پیدا کنم. لا لیگا لیگ پیچیده ایست، رئال مادرید و بارسلونا، سطح بالاتری نسبت به دیگر تیم ها دارند؛ امیدوارم در پایان فصل ما هم از تیم های بالای جدول باشیم.

 

توضیح این مسأله خیلی سخت است که چرا رئال و بارسا را شکست داده ایم و به تیم های ضعیف باخته ایم. همانطور که گفتم لا لیگا پیچیدگی های خاص خود را دارد، هر بازی با بازی دیگر تفاوت دارد، بنابران بر اساس معیار خاصی نمی توان قضاوت کرد.



:: موضوعات مرتبط: فوتبال , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: