2روز به ال کلاسیکو: MSN آماده تر از BBC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنیدبا تسکر از سایت ورزش3.
بازدید : 138
نویسنده : m.k.sh

به گزارش "ورزش سه"، مثلث تهاجمی بارسلونا متشکل از مسی، سوارز و نیمار، فصل گذشته رکورد گلزنی در فوتبال دنیا را جابجا کردند؛ رکوردی که پیش از این در اختیار مثلث رونالدو، هیگواین و بنزما بود. MSN امسال هم شرایط بهتری تا بدینجا نسبت به مثلث BBC رئال متشکل از بنزما، بیل و کریستیانو دارد.

مثلث بارسا با 32 گل در برابر 22 گل مثلث رئال مادرید، با آمادگی مطلوبتری پای به ال کلاسیکو خواهد گذاشت؛ هرچند که هنوز تردیدهایی در مورد حضور مسی در این مسابقه وجود دارد. البته بارسلونا در سوپرکاپ اروپا و اسپانیا نیز سه بازی برگزار کرده که رئال در آنها حضور نداشت و با فاکتور گرفتن این دو تورنمنت، بازهم تعداد گل های مثلث MSN، شش گل بیشتر از مثلث BBC رئال است.

در این میان بنزما و گرت بیل به دلیل مصدومیت نتوانسته اند بصورت متناوب برای کهکشانی ها بازی کنند و در بارسلونا، نیمار چند بازی اول فصل و مسی هم بازی های دو ماه اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

در بارسلونا نیمار با 11 گل زده عملکردی بهتر از مسی و سوارز داشته و پس از او، سوارز با 9 گل قرار دارد. مسی هم سه گل به ثمر رسانده که البته باید توجه داشت او نزدیک به دو ماه است به دلیل مصدومیت نتوانسته برای بارسا به میدان برود. سوارز و نیمار در لیگ قهرمانان نیز در مجموع 5 گل به ثمر رسانده اند.

در رئال اما رونالدو در مجموع لالیگا و لیگ قهرمانان، 13 گل برای تیمش به ثمر رسانده و مابقی گل ها بین بنزما و بیل تقسیم شده است. در زمینه ی پاس گل هم نیمار با 6 پاس گل در بارسلونا بهترین عملکرد را داشته و در جبهه ی رئال نیز گرت بیل با 4 پاس گل، آمار موفقتری را به ثبت رسانده است.



:: موضوعات مرتبط: فوتبال , ,
:: برچسب‌ها: بارسلونا , رئال , ال کلاسیکو , مسی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: